eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-23 15:10:43
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > JAk wymyślali faszyzm, to nie było defibrylatorów, więc to w ogóle jest
    > napisane "od rzeczy". Pokombinuj nad czymś choć związanym z tematem.

    Jak możesz go skazywać na tak okrutną karę jak (w miarę) trzymanie się
    tematu wątku? Nie wstyd ci? ;-)

    Po za tym zgodnie z logiką wielkiego antyfaszysty Stalina SdRP była
    faszystowska [A] a o dziwo legalnie działała w RP3.
    Taki skok od komunizmu (PZPR) wprost do faszyzmu (SdRP) [B] ;-)

    [A] https://pl.wikiquote.org/wiki/Stalin
    > *Dzieła*
    > "Obiektywnie socjaldemokracja jest umiarkowanym skrzydłem faszyzmu."
    > * Źródła: 1924, wyd. Książka i Wiedza, 1953, s. 284

    [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Socjaldemokracja_Rzecz
    ypospolitej_Polskiej

    --
    A. Filip