eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-23 18:58:41
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-01-19 o 18:21, z pisze:

    > Dlatego tłumaczę że "posiadówki" 6 ludzi w lesie nie da się ścigać za
    > samą posiadówkę. Można gdyby zrobili marsz i rozdawali ulotki.

    Przepis zabrania propagowania. Siedzenie w lesie, to nie propagowanie.
    TVN po prostu nie skonsultował tego, co robi z jakimś prawnikiem.

    > Może to ułomność prawa a może właśnie NORMALNE zachowanie rozsądku
    > miedzy zakazem rozpowszechniania faszyzmu a wolnością przekonań.
    > W każdym razie za same urodziny Hitlera w gronie 6 ludzi (w tym dwóch
    > podżegaczy) w leśnej dziczy nikt do ciupy nie pójdzie.

    Ale ludzie tego nie rozumieją. Wydaje im się, że TVN wykrył straszną
    zbrodnię. Nie dostrzegają, że całym złem było rozpowszechnienie tej
    informacji, a nie zabawa tych kilku. Oczywiście trudna do zrozumienia,
    ale z drugiej strony ludzie robią tak wiele dziwnych i nie zrozumiałych
    rzeczy,że obchodzenie urodzin Hitlera przy tym jakoś szczególnie się nie
    wybija.