eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-23 16:04:25
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-01-19 o 15:10, A. Filip pisze:

    > Jak możesz go skazywać na tak okrutną karę jak (w miarę) trzymanie się
    > tematu wątku? Nie wstyd ci? ;-)

    Widzisz, ale osiągnąłem sukces dydaktyczny - napisał post przynajmniej w
    temacie.

    > Po za tym zgodnie z logiką wielkiego antyfaszysty Stalina SdRP była
    > faszystowska [A] a o dziwo legalnie działała w RP3.

    Prawda jest taka, że w okresie międzywojennym wiele krajów szło tą
    drogą. Jedne poszły dalej, drugie bliżej. Boję się, że Polska też by
    poszła w tym kierunku, gdyby nie śmierć Marszałka. Po jego śmierci nie
    było takiego oczywistego wodza.