eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-23 15:29:41
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-01-19 o 15:09, Olin pisze:

    > Po to był m.in. język polski w szkole, żeby uczniowie wiedzieli, że nie
    > wszystko należy rozumieć literalnie.
    >
    > Potrafisz zaprezentować taki poziom logiki, że ręce i majtki opadają, czego
    > cała grupa doświadczyła już wielokrotnie wcześniej.

    Defibrylator jako argument przeciwko faszyzmowi, to dopiero szczyt logiki.

    > Faszyzm powstał we Włoszech z czego wysnułeś wniosek, że Hitler nie ma z
    > nim nic wspólnego, ergo świętowanie jego urodzin propagowaniem faszyzmu
    > nazwać nie można.

    Faszyzm, to jakiś tam pogląd i z osobami go propagującymi związek ma to
    luźny. Faszystami była spora część społeczeństw Niemiec, Włoch,
    Hiszpanii i pewnie wielu innych krajów,które i obecnie do głowy nie
    przychodzą. Czy obchodzenie urodzin każdej z tych osób, to przestępstwo?

    Po za tym odnoszę wrażenie, że to w ogóle kwestia poboczna. Nawet, jakby
    sobie tam propagowali faszyzm w kilku w tym lesie, to mniejsze by było
    zło, niż wrzucenie tego na antenę. Teraz znajdzie się pewnie kilku
    naśladowaczy, którym wcześniej nawet do głowy nie przyszło, że można
    potajemnie sobie coś tam kultywować.

    > Podejrzewam, że mogłeś inspirować się dorobkiem myślowym białostockiej
    > ziobrotury, która uznała, że swastyka to słowiański symbol i umorzyła
    > śledztwo.

    Źle podejrzewasz. Nawet tego tematu nie śledziłem. Natomiast fakt, że
    swastyka jest podobna do symboli prasłowiańskich jest oczywisty. Po
    prostu Hitlerowi marzył się powrót do tych prawierzeń i tyle. Poczytaj
    sobie choćby Wiki.