eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu
    oskarżonych
    Date: Wed, 23 Jan 2019 00:24:32 +0100 (CET)
    <17zulgdvx8thq$.kzd3tv6k7848.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <74fwbfgjr27n.1x7w00gx56kai$.dlg@40tude.net>
    <5c46003a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5c472fa7$0$496$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5c4791ef$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <q287t2$j3a$4@node2.news.atman.pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    hitlera-tvn-zgubil-materialy-z-reportazu-63296207509
    84833a
    t-oskarzenia-za-udzial-w-urodzinach-hitlera,893038.h
    tml
    skarzenie-ws-urodzin-hitlera-chce-zbadac-role-dzienn
    ikarzy-tvn/d8wle06

    > Czy to nie ty ubolewałeś strasznie, że ludzie bez pełnej wiedzy (jaką
    > może z definicji posiadać tylko prokuratura), na podstawie doniesień
    > medialnych (i jakiś tam mało wiarygodnych filmików) wypowiadają się na
    > temat sprawy Stachowiaka? I miałeś problem z tym, że media podburzają
    > ludzi wsadzając swoje brudne ryje w nieswoje sprawy? Skąd nagła zmiana
    > podejścia?
    >
    > Shrek

    A w sprawie Stachowiaka policja nie została opierdolona za brak
    "odzyskania" na grana z paralizatora czyli pełnego wykorzystania
    wszystkich dowodów? (skoro monitoring "nie działał" AFAIR)

    Pomówienie/"pomówienie" o braku przekazania przez TVN "surówki" (pełnego
    nagrania, także niewyemitowanych fragmentów) zostało zdementowane przez TVN?
    Mnie taki brak przekazania przekonałby że TVN ma coś do ukrycia choć
    niekoniecznie (aż) to co "sugeruje" sześciu na ośmiu uczestników.
    Ubolewasz że TVN może nie chcieć dostarczyć prokuraturze pełnej dokumentacji?
    Wątpliwości nie należy rozstrzygać na korzyść oskarżonych w państwie
    prawa "nie faszystowskiego"?

    Prawdziwy (stalinowski) antyfaszysta przyłapaniu
    faszystów/"faszystów" nigdy nie zagląda w zęby? ;-)

    --
    A. Filip