  • Data: 2006-01-03 10:24:32
    Temat: Re: Prawa ojca
    Od: "Socjal3" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jestem po rozwodzie ale niestety mieszkamy dalej razem. Nie mam sie gdzie
    wynieść. Mieszkanie jest kwaterunkowe. Nie mamy rozdzielności majatkowej. Od
    czerwca 2005 tylko ja ponosze koszta związane z płatnościami domowymi. Mimo
    kilku prób porozmawiania na ten temat z nia, ona po prostu nie płaci i ma
    wszystko gdzieś. Okazuję się że nie mogę jej zmusić do płacenia za cokolwiek
    bo jest samotną matką itd. A ja już robie bokami. Za chwilkę wyłącza prąd.
    Złożyła zgłoszenie na policję o znęcanie się nad nią i córką, bo nie
    pozwalam korzystać z mediów. (kablówka i net) Z tych przywilejów musiałem
    zrezygnować z powodu braku kasy.