eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowegoRe: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
  • Data: 2006-04-10 21:18:35
    Temat: Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Nie
    > Tak, w przypadku gdy ma jeszcze na gwarancji, a tego modelu juz nie
    > produkuja bedzie mial do wyboru zwrot kasy, tyle ile zaplacil ani grosza
    > mniej lub wiecej, lub wymiane na inny model z doplata/zwrotem pieniedzy,
    > przerabialem to juz nieraz.
    >
    >> Tak
    > Nie, ma dostac taki sam model lub zwrot pieniedzy, chyba ze zdecyduje sie
    > na wymiane na inny jak pisalem wyzej.

    Bardzo budujące te odpowiedzi. Czy mogę jeszcze prosić o podstawą prawną, na
    którą mogę powołac się w sklepie?

    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1