eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego › Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
  • Data: 2006-04-10 22:40:49
    Temat: Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10.04.2006 Marcin Narzynski <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał/a:
    > Na gwarancji mam naprawiany napęd DVD (do komputera). Nie jest on już
    [..]
    > Zapłaciłem ponad 250 zł za napęd rok temu. Czy teraz będzie mi przysługiwał
    > inny w podobnej cenie, czy może mogę oczekiwać zwrotu peniędzy, czy mogą mi
    > wcisnąć najtańszy model z obecnie produkowanych (który ma podobne parametry
    > jak mój - ale mój, gdy go kupowałem, był najdroższy w sklepie)?

    Prawa w ramach naprawy gwarancyjnej reguluje dokument gwarancyjny, a ten
    może być bardzo różny. Innymi słowy, sprawdź co napisano w umowie
    gwarancyjnej.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.04.06 12:21 Art

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1