eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego › Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
  • Data: 2006-04-10 20:27:24
    Temat: Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
    Od: Marian Stopa <s...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 10 Apr 2006 22:16:30 +0200, Michał napisał(a):


    > Nie
    Tak, w przypadku gdy ma jeszcze na gwarancji, a tego modelu juz nie
    produkuja bedzie mial do wyboru zwrot kasy, tyle ile zaplacil ani grosza
    mniej lub wiecej, lub wymiane na inny model z doplata/zwrotem pieniedzy,
    przerabialem to juz nieraz.

    > Tak
    Nie, ma dostac taki sam model lub zwrot pieniedzy, chyba ze zdecyduje sie
    na wymiane na inny jak pisalem wyzej.

    chyba ze mu naprawia, a wtedy wiadomo.



    --
    stopczyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1