eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego › Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
  • From: Marian Stopa <s...@p...home.pl>
    Subject: Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Reply-To: s...@p...home.pl
    References: <54a6b$443ab5d1$57cf7620$6858@news.chello.pl>
    <e1eefk$bja$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Date: Mon, 10 Apr 2006 22:27:24 +0200
    Message-ID: <3efdutu1tdhq$.1fen0j3gbtb7w$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.29.11.118
    X-Trace: news.home.net.pl 1144700948 83.29.11.118 (10 Apr 2006 22:29:08 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: stopczyk.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:380767
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 10 Apr 2006 22:16:30 +0200, Michał napisał(a):


    > Nie
    Tak, w przypadku gdy ma jeszcze na gwarancji, a tego modelu juz nie
    produkuja bedzie mial do wyboru zwrot kasy, tyle ile zaplacil ani grosza
    mniej lub wiecej, lub wymiane na inny model z doplata/zwrotem pieniedzy,
    przerabialem to juz nieraz.

    > Tak
    Nie, ma dostac taki sam model lub zwrot pieniedzy, chyba ze zdecyduje sie
    na wymiane na inny jak pisalem wyzej.

    chyba ze mu naprawia, a wtedy wiadomo.



    --
    stopczyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1