  • Data: 2005-09-18 13:20:41
    Temat: Re: Prawa członka spółdzielni mieszkaniowej
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 18 Sep 2005 12:53:23 +0200, *pissmejker*
    <news:dgjh0f$qpt$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Poza tym zastanawiam się czy spółdzielnia powinna posiadać jakieś dokumenty,
    > które (oprócz statutu) regulują sprawę udzielania pozwolen na remont w
    > lokalu mieszkalnym, wymianę okien, instalację krat okiennych it.

    Powinieneś się pofatygować do swojej Sp-nii tam Ci wszystko powiedzą, albo
    napisać pismo, na które dostaniesz odpowiedź.

    > Chodzi mi zwłaszcza o zwrot części pieniędzy za wymianę okien.

    Prosisz o przybycie komisji z administracji. Komisja przychodzi i wystawia
    protokół. Potem wymieniasz okna i kopie faktur zanosisz do Sp-ni. Przyjdzie
    znowu komisja, żeby stwierdzić faktyczną wymianę okien. Potem możesz
    oczekiwać na dopłatę Sp-ni.
    Każda Sp-nia ma jakieś tam swoje ustalenia co do dopłat (jeśli ma na to
    środki) i musisz się dowiedzieć w swojej administracji.

    > Czy te sprawy - prawa członka spółdzielni reguluje jakiś regulamin?

    Statut Spółdzielni.

    --
    Kaja