  • Data: 2005-10-21 00:34:02
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Andrzej Skrzyniarz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co wiem to kontroler nie ma prawa zatrzymać mnie w autobusie,
    ani też z niego wysadzić , chyba że wyraże taką wolę.
    A co do bagażu to nie wiem jak gdzie indziej , ale w Warszawie
    za bagaż się nie płaci. A na oko to chłop w szpitalu....

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomj aleości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w