  • Data: 2005-10-23 04:25:06
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <b...@j...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:cwvragt2v8q1.7qnys8l567k7.dlg@40tude.net...

    > A ja mam takie pytanko : w moim 'wspanialym' ZTMie jest napisane w
    > regulaminie, ze do kontroli uprawniony jest (w skrocie) kanar z
    > umieszczonym w widocznym miejscu dokumentem upraniajacym do
    > przeprowadzenia
    > kontroli.

    W Gorzowie Wlkp. jest ciekawsza sytuacja (chyba że coś się zmieniło).
    Upoważnienie do kontroli biletów jest skonstruowane w taki sposób iż data
    ważności owego dokumentu znajduje się na rewersie. Ale na rewersie znajduje
    się również imię i nazwisko kontrolera. Nigdy żaden kontroler na moje
    żądanie nie okazał rewersu swojej "plakietki". Oczywiście o żadnej dyskusji
    nie ma mowy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski