  • Data: 2005-10-19 16:20:06
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel from O." <r...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dj54b0$gjv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 1.Czy metoda "na oko" jest dopuszczalną metodą badania wielkości
    bagażu?

    Nie. Jakiś czas temu ktoś tu pisał, że gdzieś wygrano sprawę z tego
    powodu, że miarki nie były legalizowane. No to na oko tym bardziej.

    > 2.Czy mieli prawo mnie nie wypuścić z autobusu i wywieźć gdzieś?

    Nie mieli prawa i jak już Ci ktoś napisał w tym zakresie możesz złożyć
    doniesienie do prokuratury. Jeśli miałeś zamiar wysiać, to mieli
    obowiązek wysiąść z Tobą i na chodniku dokończyć formalności.

    > 3.Czy mam szansę w sądzie? ( Żeby np. firma kontrolerska poratowała
    > jakiś Dom Dziecka wpłacając parę groszy )
    >
    > Mogę udowodnić, że jechałem na spotkanie ( prowadzę działalność ) i
    > straciłem przez nich coś... Opinię punktualnego, ważny kontrakt itp.
    :-)
    > Będę wdzięczny za porady...

    Pozbawienie wolności, to dość poważna sprawa.