  • Data: 2008-08-11 20:07:31
    Temat: Re: Pracodawcy nękanie pracownika na urlopie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g7q51f$5am$1@inews.gazeta.pl basti78 <b...@o...pl>
    pisze:

    > odrywajac sie od prawa na chwile - nie dajesz komorki na czas urlopu, ok
    Ja nie daję numeru prywatnej komórki prostu wcale i z zasady, a nie na czas
    urlopu.
    Dlaczego mam za własne pieniądze opłacać możliwość nękania mnie?

    > - ale pokazuje to tez zly stosunek do firmy, bo masz ją w dupie - i
    > kolko sie zamyka. moze wogole nie byłoby potrzeby ale pracodawca od
    > razu wie, ze masz w dupie.
    Wcale nie. Nie mam pracodawców tak całkiem w dupie - szczególnie w czasie
    pracy, bo podpisałem umowę i mam obowiązki, za które mi płacą i które staram
    się wykonywać z jakością adekwatną do wynagrodzenia.
    Ale jak wychodzę to nic pracodawcy do tego gdzie go mam, a w każdym razie ja
    mam gdzieś to, co on o tym sądzi.

    > ja rozwiazuje to w inny sposob - moi powiedzmy współpracownicy, ktorzy
    > mają numer i mnie powiedzmy zastępują jak mnie nie ma, sa takimi
    > przekaźnikami. jesli ktos sie chce kontaktowac - ok, ale przez nich -
    > to mocny weryfikator waznosci sprawy, z reguły potrzeba mija ;) sami
    > rozwiązują sprawy, a te ktorych nie mogą czekają jak wrócę - widocznie
    > nie są tak wazne ;))) --
    Ja też mam ze 2, 3 takie osoby. Ale łączą nas przede wszystkim prywatne
    stosunki i one wiedzą, że jeden niewłaściwy strzał i już się do mnie nie
    dodzwonią, choćby nie wiem co się działo.
    Mogą zadzwonić w razie poważnych kłopotów _własnych_ , w których jedynie ja
    mogę im pomóc.
    Nigdy nie nadużyły. Mam do nich zaufanie.

    --
    Jotte