  • Data: 2008-08-11 19:36:13
    Temat: Re: Pracodawcy nękanie pracownika na urlopie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g7pu44$h7f$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    Moi drodzy interlokutorzy - z całym szacunkiem dla prezentowanego tu poglądu
    propagującego zdrowy rozsądek (którego jestem również wielkim zwolennikiem)
    dookreślę się, że chodzi mi o kwestie _prawne_ .
    Jak ludzie są rozsądni to prawo im nie przeszkodzi. Trochę jak z medycyną -
    jeśli pacjent bardzo chce żyć, to lekarze są bezradni.
    Ale bywa bardzo często (najczęściej?), że ludzie rozsądni nie są.
    Szczególnie jak im władza w dekiel wali.

    Osobiście nie udostępniam swoim pracodawcom ani numeru stacjonarnego, ani
    komórkowego, choć wiedzą że mam i nalegali. Ponadto zazwyczaj w czasie
    wolnym (i nie tylko) nie odbieram niezidentyfikowanych telefonów, a jeśli
    już to zrobię a rozmówcy nie akceptuję, to mam na telefonie taki przycisk...
    i naciskam.
    Nie zamierzam tego zmieniać, bo cenię moja prywatność.
    A może łamię jakiś przepis?

    --
    Jotte