  • Data: 2007-04-05 14:25:11
    Temat: Re: Pracodawca nie może czytać e-maili pracownika
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ev308t$2bh$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > I?
    I już.

    > Czy ma tak rozumieć tak, że nie jest uzasadnioną przyczyną wypowiedzenia
    > to że ktoś zamiast wykonywać swoje obowiązki pracownicze robi coś innego
    > (prowadzi prywatną korespondencję)?
    Skłaniam się ku stanowisku, że tak ogólnie sformułowane uzasadnienie
    (marnowanie czasu pracy) byłoby kiepskim uzasadnieniem rozwiązania stosunku
    pracy w trybie tzw. "dyscyplinarnym". Moim zdaniem musiałyby istnieć
    przynajmniej dowody permanentnego łamania regulaminu pracy, wcześniejsze
    upomnienia, jakaś nagana.

    > A i czasem, zależy do pracownika, i art. 52 §1 kp by był uzasadniony.
    O właśnie - zależy od pracownika. Przecież to mógłby być Arab. Albo Żyd.
    Albo kobieta w ciąży.

    > Jeśli myślicie inaczej, to co ja mogę na to poradzić ...
    Przecież nikt cię nie prosi żebyś coś na to radził.

    --
    Jotte