  • Data: 2007-04-05 17:08:24
    Temat: Re: Pracodawca nie może czytać e-maili pracownika
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > A kogo obchodzi, coś miał na myśli, ważne coś napisał.

    I?

    > Nie oczekuj od innych, że będą się domyślali co miałeś na myśli i czy w
    > ogóle coś na myśli miałeś.

    Jakby nie robił tego założenia że ktoś myśli jak czyta to po co miałbym
    wogóle pisać ...

    > Mylisz się. To zależy od wagi przewinienia.

    Nie nie zależy.

    > Rozwiązanie bez wypowiedzenia (dyscyplinarka) w SP za jednorazowe spóźnienie o 10
    minut
    > po 4 latach nienagannej pracy się raczej nie ostoi.

    Ale co to ma do rzeczy?
    Albo jest ciężkie naruszenie podstawowych obowiązków pracowniczych albo
    go nie ma. A jak jest to nie ma znaczenia czy były (cytuję)
    "...wcześniejsze upomnienia, jakaś nagana".
    I analogicznie albo są podstawy do wypowiedzenia albo ich nie ma i jak
    są to bez znaczenia czy ... itd.

    > Ile kosztowało? ;)

    Niedużo.

    > Akurat! No nie bądźżesz,człowieku, niepoważny...

    Oczywiście, a świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    > Może ci się tak wydawać, ale to tylko złudzenia megalomana. Zresztą - i
    > teraz z twoich wypowiedzi nic lub niewiele wynika, więc co ci za różnica?

    Nie wiele wynikło dla ciebie, bo jak rozumiem nie zrozumiałeś. Ale nie
    jesteś pępkiem wszechświata, są i inni, i pozwól im ocenić.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com