  • Data: 2009-09-15 13:49:50
    Temat: Re: Praca zmianowa a przepisy
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 11:20:00 +0200, Mark II napisał(a):

    /.../
    > Uzgodnic ze mna? To znaczy ze ma sie mnie zapytac czy podac mi do
    > wiadomosci nowy czas pracy? Jesli odmowie pracy w innych godzinach niz
    > normalnie czyli 8-16 to moze mnie zwolnic z pracy ?

    Tzn że ma Ci dać grafik na tydzień albo na miesiąc.
    I jak masz wpisane, że w środę na 14 to jeśli przychodzi we wtorek i
    chce, żebyś przyszedł w środę na 10 to musisz się zgodzić.

    Tyle, że prędzej będzie szukał na Ciebie haka niż się zorganizuje.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/