  • Data: 2003-06-28 07:18:07
    Temat: Re: Praca za friko dla prawnikow - szukam chetnych
    Od: "bronek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze zrobił, że go wywalił. Ja tez bym tak zrobił. Co to za prawnik,
    który o swoje interesy nawet
    > nie potrafi zadbać.
    > Jak szedł do tej kancelarii to był jakis inny kodeks pracy? Jaką umowę
    spisali? Dzieci to w domu u
    > mamusi powinny być, a nie bawić się kredkami w biurze.
    o kodeksie pracy mówimy tym samym, ale pracy w tym kraju to ty chyba jeszcze
    nie szukałeś. To nie ty stawiasz warunki tylko własciciel z kancelarii. Jak
    ci mówi, że za friko to za friko, a jak się nie podoba to dziękujemy. Ma 100
    chętnych absolwentów prawa, którzy liczą naiwnie, że kiedyś dostaną się do
    korporacji, a ty myślisz , że on będzie z tobą rozmawiał o warunkach umowy?
    O święta naiwności!

    Bronek