  • Data: 2007-11-05 20:59:23
    Temat: Re: Praca tymczasowa-chorobowe-zas.macierzyński
    Od: chasm <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 Nov 2007 21:51:32 +0100, Liwiusz
    <l...@w...poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie wiem czy urlop macierzyński przedłuża się na rzecz ZUSu po
    >rowziazaniu umowy o pracę.

    Ano właśnie ....

    > Jeśli zwolnienie chorobowe będzie wykraczać poza termin umowy, to za
    >pozostały czas zasiłek chorobowy będzie płacił ZUS.

    To jest akurat jasne. sprawa się komplikuje bo póki co może mieć
    zwolnienie lekarskie (lekarz pronowował, ale się póki co wstrzymała)
    bo jeśli będzie na zwolnieniu to nie będzie chyba ??? mogła pójść na
    urlop macierzyński, czyli w trakcie zwolnienia lekarskiego skończy się
    jej umowa i potem na bezrobocie po porodzie...

    > Niby tak, dlaczego więc poszła do pracy?

    Pracowała po prostu ,z umowy na umowę bo w zawodzie pracy nie byłono i
    ciąża... Nie rozumiem.

    --
    chasm-Rafał