  • Data: 2008-06-18 12:22:10
    Temat: Re: Praca dyplomowa a prawa uczelni
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 13:46, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 18 czerwiec 2008 13:38
    > (autor gargamel
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g3as57$p...@news.wp.pl>):

    > No ale ile jest uczelni płatnych?

    > Tristan

    Um? wszystkie? Nawet te panstwowe poza dziennymi prowadza wieczorowe
    cy zaoczne. a te sa oplacane przez studiujacych. Ja rozumiem ze ktos
    nie chce zeby jego paca byla opublikowana bo moze wyjatkowo akurat on
    pisze cos nowego na podstawie swojej pracy, grantu z jakiejs firmy, w
    ramach badan rynku do przygotowania biznesplanu dla wlasnej firmy. Na
    mojej uczelni kilka razy zdarzylo sie ze prace studentow byly ogolno
    dostepne a potem te same rzeczy mozna bylo zobaczyc w jakis
    komercyjnych produktach. Wynik? prace nadal sa prezentowane ale kazdy
    student musi oddac prace, lojalke ze jest autorem, plyte z materialami
    z datami wykonania i wieszanie prac odbywa sie w wielkiej tajemnicy
    tak ze dopiero na otwarciu robi sie zdjecia ktore potem moga posluzyc
    w ewentualnym dochodzeniu swojego.