  • Data: 2005-06-04 18:36:01
    Temat: Re: Pozukuję prawnika z Warszawy do Spółdzielni Mieszkaniowej
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisalam, ze wymieniliśmy okna na klatkach schodowych, nie w mieszkaniach.
    > Taki jestes zaaferowany zarzucaniem mi klamstw, ze przekręcasz fakty?

    Wyluzuj! U nas przed powstaniem też wszyscy reagowali tak nerwowo i co z tego
    wyszło? 90% substancji mieszkaniowej, w tym spółdzielczej, diabli wzięli... :)
    Napisałem, że fundusz remontowy to ok. 200 zł. U mnie jest 122. Eksploatacja
    405, razem 527. 68 metrów, 4 osoby, kilometr od pałacu kultury (to nie
    wielkomiejskie przechwałki ani kompleksy, tylko tu im dalej od tego cholernego
    pałacu, tym taniej). Nijak nie starczy na poważny remont a Zarząd ma tyle
    zdrowego rozsądku, że po 1989 nie wziął kredytu.

    > Nie chcę sklamac ale o ile dobrze pamietam SM twierdzila, ze naprawa dachu
    > bedzie kosztowala 150tys, my zaplacilismy za to chyba 60 tys. [tych wartosci
    > nie jestem pewna bo wymiana dachu byla pierwszą, jaka zostala dokonana - i
    > to bylo chyba jakies 4 lata temu.

    No to Zarząd i Rada Nadzorcza się nie popisała. Ale przecież Zarząd sami
    wybraliście - nie można było wybrać kogoś bardziej operatywnego? BTW u nas, jak
    dach zaczyna gdzieś przeciekać to członek Zarządu od spraw technicznych (były
    alpinista) sam wchodzi i łata. Dach stromy, 5 pięter, dachówki. My kiedyś
    zebraliśmy oferty na budowę kominów (bo piecyki gazowe były). Wyszły jakieś
    astronomiczne sumy - zarząd przeforsował likwidację piecyków i wyszło 4 razy
    taniej. Na początku wszyscy krytykowali, teraz są zadowoleni...

    > Jak juz powiedzialam na początku - nie oznacza to, ze klamię. Mam Ci zrobic
    > dokumentację fotograficzną?:-))

    Bez przesady.

    Pozdrawiam

    Czapla