eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
  • Data: 2015-09-06 10:46:18
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2015 o 13:53, Marek pisze:

    > Ja pierdziele, co za argumentacja. To że my (jako ludzkość) teraz możemy
    > dyskutowac o australopiteku nie jest dzięk stosowaniu szczepionek przez
    > ostatni milion lat, ale dzięki temu, że choroby wybiły słabe jednostki
    > lub skutecznie uniemożliwiały im (tym słabym) się rozmnażać.

    Co za brednie. Nie jesteś przypadkiem jakimś pogrobowcem Adolfa Hitlera
    albo innego podobnego pojeba wypaczającego naukę na potrzeby swojej
    chorej ideologii?

    > Antyszczepionkowcy nieświadomie zachowują się całkiem zgodnie z naturą i
    > instyktownie: swoim działaniem wzmocnią gatunek, bo dzięki nim
    > przetrwają epidemie tylko silni.

    No to ty powinieneś się natychmiast powiesić, bo jesteś koszmarnie słaby
    umysłowo.

    Przetrwanie epidemii nie zależy od "siły". Czasem jest to przypadkowa
    cecha w innych okolicznościach patologiczna - np. epidemię malarii
    przetrwają chorzy na anemię!

    Co gorsza wiele chorób jest tak paskudnych, że ci co przetrwają są potem
    permanentnie osłabieni lub mają nawroty.

    Szczepionki pozwalają na uruchomienie naturalnych mechanizmów obronnych
    organizmu.

    Twoje podejście jest jak odmawianie ludziom ćwiczeń oraz edukacji w celu
    promocji tych "naturalnie silnych" oraz posiadających "intuicyjną wiedzę".

    [ciach bełkot degenerata umysłowego]

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić