    From: "White Rabbit" <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew
    Date: Thu, 18 Sep 2008 23:41:36 +0200

    > To głupie - nie możesz skutecznie domagać się czegoś takiego. Występujesz
    > o odszkodowanie - te 2000 zł - p-ko sprawcy lub firmie ubezpieczeniowej.

    Nie rozumiem.
    Firma ubezpieczeniowa nie jest stroną w sprawie i odmówiła wypłacenia
    odszkodowania
    z powodów formalnych tzn. braku ustalenia sprawcy.

    > Wygląda na to że 1000 zł sobie wymyśliłeś. Mają być realne szkody,a nie
    > wydumane.

    To nie mam żadnych możliwości "ukarania" sprawcy za to, że celowo i
    perfidnie
    zwlekał z przyznaniem się do winy???
    Za szkodę zapłaci TU z jego polisy OC, a on poniesie jedynie koszty
    sądowe... :(

    > Trzeba udowodnić winę. Może można bez świadków ?! A nóż widelec pozwany
    > uzna powództwo.

    > Jak najbardziej - wysokość szkody trzeba udowodnić, a w przypadku pozwania
    > firmy ubezpieczeniowej trzeba udow3odnić fakt umowy OC.

    Czy mogę ew. w/w dowody dostarczyć później, dopiero gdyby pozwany "się
    stawiał" ?