  • Data: 2011-07-23 21:27:20
    Temat: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 14:07:17 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Kto jest najemcą tego mieszkania ?

    Dowiedziałem się nieco więcej. W akcie najmu są oboje.
    Jak się okazuje mąż boi się wymeldowania, żeby żona sama nie wykupiła tego
    mieszkania. I teraz pytanie. Czy samo wymeldowanie, pozbawi go praw do
    wykupu? Jak to jest z komunalnymi? Czy wtedy żona będzie mogła samodzielnie
    je wykupić? W myśl tego, że meldunek służy tylko do ewidencji jakoś mi się
    to nie widzi. Z drugiej strony to mieszkanie komunalne i nigdy nie wiadomo
    :)
    --
    marcin