  • Data: 2004-10-04 16:20:13
    Temat: Re: Powód odroczenia dla WKU
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy nie jest to właśnie trudna sytuacja osobista? Nie mam jeszcze żony,
    > ale jest
    > narzeczona w ciąży. Martwi mnie właśnie (a może powinna cieszyć?)
    > dowolność w
    > interpretacji tego zapisu, bo nie mam pewności na jaki powód się powołać
    > (nawet
    > fikcyjny, skoro nie trzeba "specjalnie udowadniać" - wg Gazety Wyborczej)
    > aby na
    > 100% otrzymać odroczenie na conajmniej 6 miesięcy. A bardzo mi na tej
    > odroczce

    Jest to trudna sytuacja osobista ale w ten sposób można uzyskać odroczenie
    dla dowolnej ilości znajomych jakiejkolwiek dziewczyny w ciąży. Ja miałem
    małe dziecko , żona bez pracy i chcieli mnie w kamasze wpakować. Co z tego,
    że żona dostałaby zasiłek jak w Warszawie starczyby na 50% opłaty za wynajem
    mieszkania. I co - pytam się - z dzieckiem pod most ? Taki cieniutki powód
    na "ciężką sytuację" to możesz najwyżej poprosić aby w tym samym mieście
    dostać koszary jeżeli są a nie odrocznie. Lepiej miej kilka asów w rękawie
    bo bilet dostaniesz na 100%. Zażądaj nowej komisji ze względu na dramatyczne
    pogorszenie się stanu zdrowia. Oczywiście nie osobiście tylko napisz do nich
    a na termin lepiej skołuj sobie zwolnienie bo jak ci przywalą za uchylanie
    się to sie z rozumem nie pozbierasz. Widzę, że nie często bywasz na WKU i
    nie gadasz z ludźmi na ten temat skoro masz takie infantylne wyobrażenie na
    ten temat.

    PZDR
    Mroczny Daro