  • Data: 2021-08-15 21:42:08
    Temat: Re: Powalanie twarzami na ziemię
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-15 o 16:32, Animka pisze:

    > Jeszcze dodam, że Majdanowie maja 4 psy buldogi  i ten Radek z psem
    > liżą się po mordach. Nie wiem jak ta perdekcyjna pani może potem
    > całować się ze swoim mężem. Jak to przeczytalam (było też jakieś
    > zdjęcie) to normalnie niedobrze mi się zrobiło.

    Mnie natomiast niedobrze się robi jak czytam lub słyszę plotki.
    Nienawidzę takich szmatławców jak plotek czy pomponik. Niestety portale
    takie jak WP, Interia, Onet bardzo często umieszczają odnośniki do
    tamtych szmatławców, gdzie często piszą rzeczy zmyślone i zajmują się
    obgadywaniem znanych ludzi.