  • Data: 2023-12-08 11:39:41
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 08 Dec 2023 05:48:49 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > O, to w Wa-wie większa gęstość bts'ów niz u mnie.

    U Ciebie w Singapurze, to powinno być więcej :-)
    Chyba, ze jakies mniejszej mocy, wiec gorzej widoczne.

    > Ale też widze, że coś mi dziwnego pokazuje. Connected mam 5G(NSA) ale
    > Serving/LTE(LTE).

    Po pierwsze to chyba zawsze był rozdzwięk/pewna niezależność miedzy
    numerkiem G i metodą komunikacji.
    Po drugie - NSA to chyba jakis tryb kompatybilnosci z LTE ..

    > Ale to niczemu nie przeszkadza. Możesz widzieć i wcale się nie
    > komunikować. To nie znaczy przecież, że gdzieś tam Twój nie jest w
    > logach tych 9ciu wież. Ale po prawdzie spodziewam się, że się jednak
    > komunikują na jakims dolnym poziomie.

    Dawniej telefon co pewnien czas komunikował sie z siecią.
    tak co 15minut do godziny. Czy to telefon inicjował, czy siec - nie
    wiem, możliwe, ze obie strony.

    Teraz smartfon połączony w miare na bieząco, bo te rózne usługi co
    chwila chca komunikacji.

    J.