  • Data: 2023-12-08 06:48:49
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Network cell info lite.

    O, to w Wa-wie większa gęstość bts'ów niz u mnie. Mam ww. i dopiero jak
    go potrzymałem na "raw" parę minut to pokazał drugą wieżę. Próbowałeś
    może bez karty?

    Ale też widze, że coś mi dziwnego pokazuje. Connected mam 5G(NSA) ale
    Serving/LTE(LTE).

    > Dyrektywy nakazują lokalizację, więc zapewne protokół sieci ją
    > przewiduje. Daj spokój każdy rząd chce wiedzieć jak najwięcej o
    > obywatelach - nie przepuściliby...

    Ale to niczemu nie przeszkadza. Możesz widzieć i wcale się nie
    komunikować. To nie znaczy przecież, że gdzieś tam Twój nie jest w
    logach tych 9ciu wież. Ale po prawdzie spodziewam się, że się jednak
    komunikują na jakims dolnym poziomie.

    --
    Marcin