  • Data: 2023-12-07 18:49:05
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Dec 2023 17:54:32 +0100, Shrek wrote:

    > Skoro o nim wie, to musiał się raczej zalogować.

    Nie, to nie jest równoznaczne.

    > Skoro telefon o nich wie to teżmusi słuchać. Jak słucha i maszt i
    > telefon, to zapewne się ze sobą komunikują.

    W starym systemie GSM telefon był dość "głupi" i to siec nim
    sterowała.
    Na ile telefon słuchał innych BTS i przekazywał do sieci jak słyszy,
    to nie wiem. Musiało coś takiego być na wypadek startu czy przerwy w
    łączności.

    Kolejna sprawa to podczas rozmowy - telefon tu odbierał jednego BTS,
    nie wiem czy miał możliwość nasłuchiwać innych ... prawie
    jednocześnie.

    No ale to był stary system, już prawie nieużywany, teraz są nowe,
    lepsze, inne.

    > Już o tym rozmawialiśmy. NIe widzę możliwości żeby standard odpuścił
    > lokalizację;)

    Szczególnie, że się prawne wymogi pojawiły.

    J.