  • Data: 2023-12-07 15:21:04
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Dec 2023 12:18:39 +0100, Olin wrote:

    > Nie znam się na BTS-ach, a tym bardziej na kątach rozwarcia, osobliwie
    > równoramiennych, ale i tak udało mi się wyguglować historię o Ajfonie
    > wiceministra o nazwisku Poboży. Ajfon wicemisiewicza został szybko i
    > sprawnie namierzony i znaleziony.
    >
    > https://tvn24.pl/polska/zagubiony-telefon-wiceminist
    ra-blazeja-pobozego-szukala-go-policyjna-ekipa-sledc
    za-z-najnowszym-sprzetem-6894017

    > "Trzech policjantów z komendy głównej wyposażonych w najnowszy sprzęt
    > szukało prywatnego iPhone'a należącego do wiceministra spraw wewnętrznych
    > Błażeja Pobożego - dowiedział się tvn24.pl. - KAŻDA OSOBA, KTÓRA STANIE SIĘ
    > OFIARĄ PRZESTĘPSTWA, MOŻE LICZYĆ NA TAKIE SAME DZIAŁANIA - przekonuje w
    > oficjalnej odpowiedzi centrala policji."

    Jakby troche myśleli, to owszem.
    Telefon namierzą, znajdą złodzieja czy pasera, i jaki skok w
    statystykach.

    Tyle tylko, że złodziej też myśli i zaraz wyłączy,
    a jak widać może sie okazać, ze nie przestępstwo, ani nawet
    wykroczenie, tylko zgubienie, i co wtedy - umorzenie sprawy?

    Nie wiem, czy to dobrze wygląda w statystykach, wiec moze od razu
    ustalic, że nie wiadomo czy ukradli czy się zgubił, i odesłać do biura
    rzeczy znalezionych :-)

    A kolejna sprawa - nawet UE chce tu blokować telefon, a po co -
    poczekac aż zacznie pracować, namierzyc posiadacza, i wtedy jak po
    sznurku..

    J.