  • Data: 2023-12-07 17:51:10
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2023 o 17:12, J.F pisze:

    > Może regulamin nie określa jak ma byc obsadzona dyżurka :-)

    Robert twierdził że określa. Akurat tu mu wierzę:P

    > No ale widać za mało zarabiają, skoro ich brakuje.

    E tam. W zasadzie to wszędzie wszystkich brakuje...

    > Ale te zasady sie chyba zmieniły, i od lat trzeba dłużej pracować.

    Dlatego dłużej trzeba się opierdalać tak, żeby nie wpierdolić sie w
    jakąś akcję co ją wredne pismaki wyciągną:P

    > Poza tym to w całym kraju, nie tylko we Wrocławiu.
    >
    > "Według funkcjonariusza przed nową władzą stoją ciężkie wyzwania. -
    > Nie ma policji. To, co tam zostało... Nie wiem, co zrobi teraz PO. Tam
    > trzeba wyrzucić wszystkich, a skąd wziąć nowych? Wszystko po układach,
    > znajomości. Brak szkoleń, brak czegokolwiek - podsumowuje"
    >
    > Ale czy to Wrocław, czy cała Polska?

    W całym kraju brakuje. Podobno w DC najbardziej a jednak znajdą się żeby
    schodów pilnować. Więc jak widać raczej kwestia priorytetów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!