    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Thu, 7 Dec 2023 15:21:04 +0100
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukhfqf$rk$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cp8bN.5102$kM22.182@fx10.ams1> <ukj5a9$6qr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <n39bN.12619$iIT1.10764@fx15.ams1>
    <ukjbg6$6qr$2$RTomasik@news.chmurka.net> <ebcbN.2007$l_%f.1003@fx06.ams1>
    <1...@4...net>
    <a7ibN.10254$McAf.775@fx12.ams1>
    <1...@4...net>
    <_EtbN.10266$McAf.5190@fx12.ams1>
    <uklpts$8v5$18$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ih2bx2rc4wi8$.v65o6ke27l1$.dlg@40tude.net>

    On Thu, 7 Dec 2023 12:18:39 +0100, Olin wrote:

    > Nie znam się na BTS-ach, a tym bardziej na kątach rozwarcia, osobliwie
    > równoramiennych, ale i tak udało mi się wyguglować historię o Ajfonie
    > wiceministra o nazwisku Poboży. Ajfon wicemisiewicza został szybko i
    > sprawnie namierzony i znaleziony.
    >
    > https://tvn24.pl/polska/zagubiony-telefon-wiceminist
    ra-blazeja-pobozego-szukala-go-policyjna-ekipa-sledc
    za-z-najnowszym-sprzetem-6894017

    > "Trzech policjantów z komendy głównej wyposażonych w najnowszy sprzęt
    > szukało prywatnego iPhone'a należącego do wiceministra spraw wewnętrznych
    > Błażeja Pobożego - dowiedział się tvn24.pl. - KAŻDA OSOBA, KTÓRA STANIE SIĘ
    > OFIARĄ PRZESTĘPSTWA, MOŻE LICZYĆ NA TAKIE SAME DZIAŁANIA - przekonuje w
    > oficjalnej odpowiedzi centrala policji."

    Jakby troche myśleli, to owszem.
    Telefon namierzą, znajdą złodzieja czy pasera, i jaki skok w
    statystykach.

    Tyle tylko, że złodziej też myśli i zaraz wyłączy,
    a jak widać może sie okazać, ze nie przestępstwo, ani nawet
    wykroczenie, tylko zgubienie, i co wtedy - umorzenie sprawy?

    Nie wiem, czy to dobrze wygląda w statystykach, wiec moze od razu
    ustalic, że nie wiadomo czy ukradli czy się zgubił, i odesłać do biura
    rzeczy znalezionych :-)

    A kolejna sprawa - nawet UE chce tu blokować telefon, a po co -
    poczekac aż zacznie pracować, namierzyc posiadacza, i wtedy jak po
    sznurku..

    J.