  • Data: 2023-12-07 03:22:26
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Czytałeś rozporządzenie? Nikt z nikim się nie kontaktuje. Masz interfejs
    > i dostajesz te dane. Możesz przemawiać do monitora, głaskać go, apelować
    > do jego poczucia obowiązku :-)

    Czytałem. Nie widzę nic co do wymaganego trybu komunikacji*. Za to widzę
    wymóg logowania nawet inicjowanych połączeń, czyli każde jedno
    zalogowanie do bts'a powinno być zarejestrowane i udostepnione
    (informacje o nim) na żądanie odpowiednich służb. Stoi to w sprzeczności
    z tym co napisałeś w innym poscie, że dostajecie jedynie dane po
    zakończeniu połączenia. Tzn. mogę uwierzyć, że tak dostajecie, ale być
    moze wynika to własnie z kanału komunikacji z operatorem, którego akurat
    Ty u siebie używasz. Może po prostu ktoś przyjął, że zasadniczo tyle wam
    zwykle powinno wystarczyć (lokalizacja ostatniego bts'a w danym zakresie
    czasowym). To wcale nie musi przecież oznaczać, że więcej nie jest
    dostępne. Jeśli jest inaczej niż myśle, to z pokorą przyjmę
    wyprowadzenie mnie z błędu w oparciu o jakąś konkretną i spójną
    argumentację, najlepiej popartą konkretnymi odniesieniami do konkretnych
    dokumentów.

    *) To już prędzej jest to zaszyte gdzieś w PK, ale to trochę za duży
    dokument abym tak na szybko przeanalizował.

    --
    Marcin