  • Data: 2023-12-04 18:12:08
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Dec 2023 16:13:52 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > To zależy co powiesz. Ja im wyjaśniam, że jestem ratownikiem i
    > przystępuje do ratowania, a ona niech organizuje pomoc - i wówczas nie
    > przełącza. Nie zawsze jest czas.

    Hm, to ten medyczny chyba karetkę ordynuje, ale moze i pierwsza osoba
    potrafi.

    > Choć nie każda interwencja jest na tyle
    > dynamiczna, że nie ma czasu na 999. Inna sprawa, ze oni są tam czasem z
    > tymi pytaniami upierdliwi. Upierają się przykładowo przy wieku, jakby
    > inną karetkę dysonowali do 15-to latki, a inną do 30-to latki.

    30-latka to niech sama jedzie do lekarza.
    Ja mówie 90, to karetki nie odmawiają :-)

    > Bywa, że
    > przykładowo zadysponowałeś wszystko, a otem się okazuje, że ZRM odmówił
    > wyjazdu. Nie mnie to oceniać czemu.

    A to tez nie rozumiem.
    Na jakiej podstawie odmawia?

    > Nie zawsze patrol jest priorytetem.

    Nie zawsze. Ale czasem jest.

    > Tryb kliknięcia. Zaznaczasz checkboxy.

    Słabo sobie to wyobrażam, ale moze i tak jest, np w przypadku wypadku
    drogowego ...

    A jak pytam o działania 112.

    J.