  • Data: 2023-12-04 18:39:45
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Dec 2023 15:08:57 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jak zadzwoniła, że leży?

    Chyba nie mowiła, ze leży.

    > Chyba, że tego już nikomu nie opowiedział tylko
    > się pieniaczył, że nikt od niego nie chce przyjąć zgłoszenia - co akurat
    > ma najmniej do rzeczy.

    Postaw sie w jego sytuacji.
    Dziecko ci mĂłwi, ze Ĺşle sie czuje, do tego stopnia, ze nie wie gdzie
    jest w rodzinnym miescie, a tu "prosze czekac az ktos zejdzie".
    Godzinę. Podobno.

    > Jeszcze raz: To, że siedział, bo nie było wolnej osoby, by przyjąć
    > zawiadomienie o zaginięciu jest tu najmniejszym problemem. Problemem
    > jest, czemu nie szukano. Zgłoszenie do szukania nie jest potrzebne -
    > piszę o tym papierowym.

    Nie bardzo Cię rozumiem - to kto mial zaordynować to poszukiwanie?
    Ten z dyzurki, zakładając, ze tam w ogóle był?

    Gdzie miał kazać szukać? Kogo?
    To trzeba przyjąc zawiadomienie, a przynajmniej ustalic parę rzeczy.

    Ale na szybko mógł sie zorientować, że trzeba namierzyc telefon,
    o czym ojciec raczej nie zapomniał mówić.

    > Ja tu nie chcę nikogo wybielać, ale jak tak czytam, co cytujecie, to w
    > moich oczach jawi się obraz skutków shrekopodobnych prawd objawionych.

    > Policja nic nie robi, więc gość zamiast powiadomić Policję, to szukał
    > dojścia do kolegi wujka. Ten akurat był zajęty. Jak już był wolny on,

    Byc moze. Ale skoro kazał mu przyjsc na komisariat i zgłosic sprawę,
    to od wejscia juz raczej masz działanie Policji, a nie szukanie
    znajomych.

    A wiem jak to bywa we Wroclawiu - dyzurka pusta, domofon nie
    przywołuje, numery kontaktowe nie odbierają ... i co proponujesz -
    młotek przynieść i wybic im/wam tę szybę?
    Pewnie się nie da ...

    > albo po prostu policjant, który to powinien zrobić, to było trochę za
    > późno.

    J.