  • Data: 2023-12-04 18:57:50
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 04 Dec 2023 13:10:20 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Wiemy. Wyszła koło ósmej. Zadzwoniła o 8:17.
    > https://www.rp.pl/spoleczenstwo/art39504431-smierc-1
    4-latki-z-andrychowa-trwa-kontrola-dzialan-policji

    To chyba pierwsze miejsce, gdzie to podali.

    "przekazała "Rzeczpospolitej" osoba związana ze śledztwem."

    Dobrze, ze pismaki mają boczne dojscia.

    > https://wiadomosci.radiozet.pl/polska/andrychow-rodz
    ina-i-bliscy-14-letniej-natalii-przerywaja-milczenie
    -ojciec-jest-w-szoku
    > "Córka przekazała ojcu, że ma mroczki przed oczami, że robi się jej
    > słabo. Powiedziała po chwili: ,,Tato, ja już leżę na ziemi". Na tym się
    > urwało. Nie zdążyła powiedzieć, gdzie jest - mówił pan Rafał, znajomy
    > rodziny, w rozmowie z "Uwaga! TVN"."
    >
    > Nb. trochę dziwne, że tylko zetka o tym napisała. To, że leży wydaje się
    > dość krytyczne.

    Jesli ta rozmowa to ta
    https://tvn24.pl/krakow/smierc-natalii-z-andrychowa-
    relacja-mezczyzny-ktory-ja-odnalazl-7463275

    ale moze powiedział cos więcej, juz poza emisją ...

    > No. m.in.

    > Bardzo watpliwe biorąc pod uwagę okoliczności. Fakt, że patrząc z p.
    > widzenia policji, to oni pewnie a priori nie bedą wierzyć ojcu, że
    > dziewczyna nie była z tych co takie numery odwala. Nie mniej jeśli
    > chciała iść na wagary to musiałaby być kompletną idiotką, aby taką
    > historię stworzyć, ściągając na siebie uwagę wielu osób.

    Tez tak uważam.
    Ojciec chyba też zrozumial i podjął szybkie działania.

    J.