  • Data: 2023-12-04 18:47:23
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Dec 2023 14:27:02 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Wściekłość ojca nie mma tu nic do rzeczy. W innych podwątkach zaczyna
    > się objawiać nowy watek, że on nie tyle pomocy od Policji oczekiwał, co
    > od kolegi wujka dziecka. Jak przyszedł i powiedział, że jest umówiony z
    > Kowalskim, a Kowalski akurat robił do czegoś innego czynności no to
    > mogło się skończyć tak, jak tu akurat. Ale nie wiem,c zy to tak
    > wyglądało. Od tego jest śledztwo.

    Moze.
    Ale jakby tak do was, do NS, przyszedl i powiedział, ze chce zgłosic
    zaginięcie dziecka, to znalazłby sie zaraz ktos wolny?

    > Gdzie ja coś takiego piszę. Nie upodobniaj się do Shreka. Ktoś tam na

    O faksie cos pisałeś. Źle kojarzę?

    > miejscu ogarnia temat i wysyła ten faks, a otem czeka na odpowiedź.
    > Policja, to nie 07 Zgłoś Się gdzie wszystko robi Borewicz. To zbiorowe
    > działanie.

    No, i chodzi o to, zeby tego faksa wyslac zaraz po wysłuchaniu o co
    chodzi, a potem na spokojnie wypełniac papiery.

    > O ile będzie ktoś, kto źle ocenił.

    Z kims tam kilkadziesiąt minut wypełniał papiery.
    Wczesniej ktos mu kazał czekac.

    No chyba, ze nikogo na dyzurce nie było ... to komendanta?

    J.