    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 15:01:15 +0100

    > "Córka przekazała ojcu, że ma mroczki przed oczami, że robi się jej
    > słabo. Powiedziała po chwili: ,,Tato, ja już leżę na ziemi". Na tym się
    > urwało. Nie zdążyła powiedzieć, gdzie jest - mówił pan Rafał, znajomy
    > rodziny, w rozmowie z "Uwaga! TVN"."
    > Nb. trochę dziwne, że tylko zetka o tym napisała. To, że leży wydaje się
    > dość krytyczne.

    Inni piszą, że na CCTV widać, ze siedziała na tej reklamie - ale mogła
    minut siedzieć. To jest to, o czym już tysiące razy tu pisałem. Nikt z
    nas nie wie, co się tam faktycznie wydarzyło. Dziennikarze niestety
    często konfabulują. By podkręcić materiał. Bo im się wydaje że tak
    musiało być. Bo źle usłyszą, albo im ktoś źle powie. Jak leżała za
    reklamą, to o co pisać o znieczulicy?

    Tu dodatkowo mamy sytuację, że nie wiadomo jaki przekaz i czy w ogóle
    dotarł do służby dyżurnej. I nie ma sensu, bym tu wypisywał wszystkie
    możliwości, bo nie wiem, co tam było, a możliwości sporo. Wydaje mi się
    absolutnie nieprawdopodobne, by dyżurny uzyskawszy informację, że
    dziecko zadzwoniło do ojca informując, że traci przytomność i leży
    gdzieś kazał mu przyjść i siedzieć kilka godzin nic nie robiąc. Ale może.

    Tyle, że to już kolejna wersja, którą słyszymy.
    --
    (~) Robert Tomasik