    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 14:19:15 +0100

    W dniu 04.12.2023 o 12:29, Olin pisze:

    > Czepiają sie, że funkcjonariusze nie angażują sie w pracę, a zgłaszających
    > traktują jak natrętów. Dziewczynka miała wylew i gdyby znaleziono ją
    > wcześniej mogłaby żyć.

    a gdyby obok szedł profesor medycy ny i przypadkowo w samochodzie miał
    instrumenty? Nie rozbijaj na atomy, bo oczywiście teraz siedząc za
    klawiaturą, to każdy wymyśli, co można było zrobić lepiej, szybciej,
    doskonalej.

    > Sam widzisz, że kompetencje Twoich kolegów wprost oszałamiają.
    > Jeden ekspert wypowiadał się, że ubrania dla psa tropiącego powinien wybrać
    > fachowiec. Podobno szczególnie cenne są wkładki do butów, o czym
    > przypadkowy człowiek oczywiście nie wie. To że kazali zrobić to ojcu jest
    > kolejnym wyczynem wybitnych profesjonalistów od kładzenia lagi na robotę.

    To Ty coś tam widzisz. Nie wkładaj tego w moje usta. Z relacji wynikało,
    że policjanci (bez psa) przeszukiwali piwnicę jej domu. To byli tam na
    miejscu, czy ich nie było. Tyle, że psa nie mieli i pewnie ktoś się tym
    zainteresuje czemu. Może nie było żadnego w służbie po prostu i jechał
    skądś na wsparcie. I tak ślad by trzeba z domu podjąć, więc trochę to
    szukanie ciuchów dziwne dla mnie ale to inna sprawa.
    --
    (~) Robert Tomasik