    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 11:23:32 +0100
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukhfqf$rk$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cp8bN.5102$kM22.182@fx10.ams1> <ukj5a9$6qr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <n39bN.12619$iIT1.10764@fx15.ams1>
    <ukjbg6$6qr$2$RTomasik@news.chmurka.net> <ebcbN.2007$l_%f.1003@fx06.ams1>
    <1...@4...net>

    W dniu 04.12.2023 o 10:37, J.F pisze:
    > Opisy sa rózne - ze stala, z siedziala - moze na koncu upadła i
    > lezała.
    > Ten swiecący ekran to gdzie wyczytałes?

    Tak, ale nie chce mi się teraz szukać. Za dużo tu postów.

    > Ta sila sygnalu w miescie moze być bardzo złudna.

    I dlatego nikt tego nie podaje. Teoretyczne obliczenia do czegoś takiego
    są mi znane. Ale w praktyce tego nie ma.

    > Jak jest zalogowana w sieci, to raczej nie.

    Jakbyśmy mieli jeden telefon na pustyni, to można tak szukać. Jeszcze
    prościej galwanometrem z anteną kierunkową. Ale nie w mieście.

    > W Tatrach telefon pokazywał wegierskie sieci.
    > Ale zalogowac sie nie dało. GSM mial ograniczenie do 35km, na Bałtyku
    > Plus wydłuzył do 70km. A moze moc telefonu za mała

    Nie. To jest kwestia czasu. Telefon wysyła żądanie połączenia i czeka
    określony czas na odpowiedź. Jeśli odpowiedź nadejdzie po tym czasie, to
    system uznaje, że nie ma połączenia (choć z Tatr - przykładowo widać
    Węgry). Nie pamiętam tego czasu, ale pewnie dałoby się policzyć z tych
    dystansów. Mnie w głowie został zasadniczy dystans 16 km, a nad morzem
    36 km, ale nie będę się upierał,

    > Przynajmniej na koncu, gdy ten znajomuy co ja znalazl sam przyznaje ze
    > "jak jakis worek"

    Bo ludzie są przyzwyczajeni do tego, że człowiek wygląda jak człowiek. A
    tak nie jest. Stąd myśliwi walący na termowizji do człowieka zamiast
    dzika przykładowo.

    > No ale w Andrychowie tego nie ma, nie wiadomo czy policja w ogole ma,
    > trzeby by ABW/SKW prosic o pomoc ... oni moze maja.

    :-) Tak, czy siak musi dojechać. A oni nie zaczęli nawet sprawdzać, czy
    komórka jest w sieci.

    --
    (~) Robert Tomasik