  • Data: 2023-12-01 23:34:17
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Dec 2023 22:41:59 +0100, Shrek wrote:

    > Obstawiamy czy nagranie z kulsonariatu się zachowało czy nastąpiły
    > niewytłumaczalne problemy techniczne? Jest szansa - wjechało BSW i
    > zmiana warty w rządzie...

    Ale chyba troche za wczesnie - rząd się jeszcze nie zmienił.

    Nie wiem, gdzie oni mają te kamery, jak jest w poczekalni i na
    korytarzu, to nie nagra tego co zgłaszał. Moze nie mają mikrofonów.
    A samego zgłaszania nie trzeba filmowac - wyciągnie policjant
    informacje, spisze, da do podpisu ...

    Przeciez sam niedawno zgłaszałes - kamera była ?

    J.