  • Data: 2023-12-01 23:47:30
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 23:39, J.F pisze:

    > No ale juz było po godzinach słuzby.

    Nie. Zresztą patrole mają całodobowo.

    > Na drugi dzien by poszli ... albo i nie ..

    Może by poszli a może nie. No ale nie poszli bo wcześniej wsiadłem w
    samochód i znalazłem dokładnie tam gdzie mówiłem że stoi. Tak wiem -
    szukali czternastolatki i nie mieli czasu na moto... a nie wróc...

    > Ale płot był i furtka jakaś ... jak chciałbys "odzyskac"?
    > i troche częsci zdemontowane władza swoim autorytem odzyskała :-)

    No fakt:P

    > A jakbys sam zabierał ... ciekawe, czy by cie policja nie zatrzymała,
    > bo w koncu nowy posiadacz móglby kradzież zgłosic ...

    Nic by nie zrobili - targałem moto cztery kilometry i nikt się nie
    zainteresował poza jakimś taksówkarzem co pytał czy to harley;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!