  • Data: 2023-12-02 00:30:35
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 22:26, nadir pisze:

    > Może zacząć od innych miejsc niż te które przeszukał już ojciec?

    Sugestia bardzo celna, ale pomija dość krytyczny aspekt - nastolatki
    czasem chodzą.

    > Ogłasza się alarm i (...)

    Tylko znowu umknął Ci krytyczny drobiazg ona ojcu mówiła o bolącym
    brzuchu i tym, że się zgubiła ktoś uznał, że nie zagraża to jej życiu w
    środku miejscowości. Nie upieram się, że słusznie, ale konsekwencją tego
    był brak alarmu.

    > A od kiedy to wiek determinuje pilność? Już prędzej przynależność partyjna.

    Małe dziecko może się zgubić, ale nastolatka z bolącym brzuchem - tak
    wiem, ze to się ostatecznie okazało poważne tym nie mniej ktoś tak to
    zinterpretował.

    > U mnie "wszystkich" szukają pilnie, w cudzysłowie, bo nie ma nigdy
    > pewności, że to wszystkie przypadki, a nie tylko te nagłośnione.

    Chcę wierzyć, że wszędzie tak jest. Andrychów wygląda źle, bo okazuje
    się, że w środku miasta dziecko umarło, gdy mnóstwo osób przechodziło i
    je widziało, tylko nikt nie zorientował się, że potrzebuje pomocy. No i
    zaczynamy szukać winnych.

    --
    (~) Robert Tomasik