  • Data: 2023-12-01 22:19:12
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 20:42, J.F pisze:

    > radiostop byl jeden, komórek są tysiące ...

    A co za różnica ile? Jak dzwonisz pod konkretną to dzieje się dokładnie
    ten sam proces co jak ją szukasz - dzwonisz pod konkretny numer (pod tym
    są IMEI i spece wiedzą co, ale to bez znaczenia - wybierasz numer i sieć
    znajduje konkretną komórkę podłączoną do konkretnego BTSa - pewnie da
    się oszukać, ale to nie był szef meksykańskiego kartelu na bernerze a 14
    latka).

    > no ale to przez GPS czy inaczej?

    Przez gps dokładniej. Nie wiem czy służby mają do tego dostęp od ręki.

    > No ale po prawdzie - jak jest pod marketem, to pewnie jej nic nie
    > zagraza, na wagary poszła.

    No ale nie poszła. Za to zadzwoniła do ojca, że źle się czuje i nie wie
    gdzie jest. To raczej nie są typowe objawy wagarów.

    > A nawet jak zemdleje, to ludzie mogą.
    > Nikt jej tez tam nie zgwałci itp ..

    Za to sobie umarła. Bo kulsonom się nie chciało dupy ruszyć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!