  • Data: 2024-06-12 01:25:16
    Temat: Re: Poszukiwania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zakładasz, ze milioner zna wyzszego komendanta? Może i słusznie.

    Milionerzy są dobrze znani w lokalnej społeczności, a często poza nią.
    Tu dadzą jakiś datek na pomalowanie ławek w urzędzie gminy, tam zjedzą
    łososiowy paprykarz z wiceministrem. Milionerów słuchają tez bardziej
    media i to z wielu powodów (bo zwykle osoba publiczna, bo ludzie lubia
    czytać o nieszczęściu tych, którym się powodzi, bo wiele innych). Nie
    dobrze zignorować milionera. A jak mu się cos stanie, to nie dobrze
    zignorować rodzinę. Ma pieniądze na prawników (to nie żona będzie
    kiblowała godzinami na komisariacie czy innej prokuraturze i nie da się
    łatwo spławić), a media nadal bardzo zainteresowane.

    > Jak areczek umrze, to tez smród będzie.
    > Po ostatnich wpadkach - pewnie lepiej zaregować.

    Mozliwości rodziny Areczka ograniczają się do mozliwości przeciętnego
    człowieka.

    Nie ma co udawać, jak masz kupe forsy i pewną pozycję to jesteś inaczej
    traktowany. Nie to, że na policji, wszędzie. Poza tym masz środki, żeby
    zrobić więcej.

    > Poza tym co to dyżurnego czy komendanta obchodzi - przecież nie oni
    > będą po lasach ganiać.

    Będą za to latać po uber-komendantach.

    --
    Marcin