  • Data: 2003-11-19 11:52:40
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ksRobak" w wiadomości news:bpevb9$f8h$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > "Redaktorzy" tej witrynki są anonimowi, pobierają
    > bez pytania posty z GD i umieszczają po obróbce
    > na swojej witrynie.

    Zobacz co ja zrobilem z Twoim postem - poddalem go obrobce. Na grupie
    jestem "anonimowo", zreszta podobnie jak Ty. Teraz otworz przegladarke i
    pochodz sobie po stronach - na ilu bedziesz mial dokladne dane (lub chociaz
    imie i nazwisko) ich tworcow? W duzo wiekszych przedsiewzieciach sa tylko
    nicki. Z Twojej postawy moznaby odniesc wrazenie, ze redakcja pelni jakies
    funcje publiczne, sa oplacani, a mimo to nie chca podac swoich danych.
    Dlaczego Ty swoich danych nie podajesz chociaz czasem tez poddajesz obrobce
    posty innych? Czy pytales kiedykolwiek mnie o zgode, czy mozesz moje posty
    poddac obrobce? Przeciez to absurdalne.

    pozdrawiam
    --
    Greg