  • Data: 2003-03-29 07:37:21
    Temat: Re: Posrednictwo w sprzedazy
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b61rnu$dne$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie w sprawie posrednictwa w sprzedazy. Posiadam internetowy
    serwis
    > cieszacy sie spora popularnoscia.
    > Znajduje sie tam dzial ogloszenia. Chcialem posredniczyc w sprzedazy. W
    jaki
    > sposob tego dokonac? Jaka umowe trzeba spisac?
    > Interesuje mnie procent od sprzedanej rzeczy.
    > Bede niezmiernie wdzieczny za wszelkie rady.

    Aby być jak najbardziej w porządku to rejestrujesz działalność gospodarczą,
    płacisz podatki itp. opłaty, wystawiasz faktury i rachunki i tylko liczysz
    kasę.
    Rozumiem, że chcesz kupować taniej, sprzedawać drożej a różnicę mieć dla
    siebie... Typowy mały biznes. Powodzenia!

    Ewentualnie z każdym kto chce coś sprzedać za Twoim pośrednictwem zawierasz
    umowę zlecenie.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa