eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-08 11:17:42
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 May 2019 10:33:43 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Wiesz jak wygląda proces adopcyjny, a w zasadzie przedadobcyjny? Bo
    > jeśli nie wiesz, to zanim dostaniesz się do programu adopcyjnego, musisz
    > przejść szkolenie, na które musisz się zakwalifikować. Proces
    > kwalifikacyjny to sa miesiące, a sposób oceny taki, że trzeba być
    > desperatem, albo mieć szczęście, by bezboleśnie go przejść. Dodaj do
    > tego, że ok 1/3 organizacji (których sposób działania to państwo w
    > państwie) uprawnionych do przeprowadzania tych szkoleń, to organizacje
    > katolickie... Tak więc szanse na to, że para gejów dostanie się do
> [...]

    No wiem. To tylko wskazuje że jest wiele jeszcze do zrobienia. W
    światlejszych krajach dawno pozamykano "bidule" zauważając że produkują
    kaleki społeczne. U nas się mnoży przeszkody przed adopcją a wystarczyło
    by kilka prostych reguł do zastosowania przez urzędasa w gminie. A nawet
    szczypta rozumu, by nie dawać dzieciaków alkoholikom czy biedocie z
    piątką swoich bachorów. Oprócz adopcji, co daje multum praw
    adoptowanemu, można by rozważyć lżejsze formy przyjmowania dzieci na
    wychowanie. A Kościół, jak zwykle, wtrynia nos w nie swoje sprawy. Niech
    się zajmie oddawaniem czci komu tam trzeba. Nie po to bóg dał nam wolną
    wolę byśmy mieli teraz jej się zrzekać na funkcjonariuszy Kościoła.
    Wracając do gejów, powtórzę jeszcze raz, co już kiedyś powiedziałem.
    Gdybym miał umrzeć i zdecydować kto ma się zająć moimi dziećmi to
    wybrałbym raczej parę gejów aniżeli typową rodzinę katolicką.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.